Tuesday, December 28, 2010

Start dah kerjaaaa..

Nampaknya para cikgu cikgi dah mula turun padang. Ada yang dari minggu lepas sudah ke sekolah. Mesyuarat sudah bermula. Tugas sudah diagihkan.

Ada yang tersengih. Tak kurang juga yang menggelengkan kepala. Paling pening, bila nama yang sama saja disebut tiap jawatankuasa. Demi nama tugas, semua tugas perlu digalas.

Berpisah dengan kawan lama, berjumpa dengan teman baru. berkenalan dengan pentadbiran baru, berjauh kasih dengan yang lama. berdebar menanti pembaharuan yang bakal dilaksana. Yang pasti, rekod lama akan diganti. Menyusun strategi menaikkan prestasi.

Semuanya demi kamu, anak-anak muridku. Pelanggan penting yang perlu dijaga. Ditatang dengan penuh kasih, agar ilmu nanti diserap penuh hingga ke syorga.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

suri solehah said...

salam..awalnya kerja...so camana semua yang baru2..

cek chun said...

Okeh ja :)

cek chun said...

Okeh ja :)

mizz_aainaa said...

selamat bekerja..
minggu nih kebanyakkan cikgu sibuk bermesyuarat yek..

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...