Monday, December 27, 2010

seronok ka tajuk blog berbau seksa?

lama dah cek chun perati masa dok blog walking. ada sebahagian kecil yang suka letak tajuk yang ada bau-bau seks. bila di baca, tak ada pula cerita pasai tu. rupanya dia buat tricks saja. lawak katanya. memang lawak sunggoh. buat la dua tiga kali lagi. lepas tu mau awak gelak sorang-sorang.


lagi parah kalau ada yang letak betul-betul gambar berbau seks. katanya demi informasi. informasi yang senang sunggoh untuk dibaca oleh adik-adik kita. tak payah menggoogle dah. senang sunggoh sekarang. maklumat tak payah ditapis dah. ops lupa. ni kan zaman teknologi merentas benua.

berbaloikah nak tarik trafik macam tu? seronok tengok ramai membelek blog kita? kan cantik kalau yang ramai tu datang sebab tulisan kita. bukan sebab kopipes dari mana-mana. nak kopipes pon belek la dulu ceritanya. jangan sebab berumpankan seks, blog jadi terkenal. kita yang tuan punya. kita yang membentuk haluan. pandai-pandailah guna acuan.

5 comments:

Ur Other Half said...

btol2..

Fatin Husna said...

btol2.. x elok letak mende2 mcm tu.. slm perkenalan.. i folo u also.. :)

Kei Hiroki said...

yeah! tu dia cikgu da tegur..heheh =)

suri solehah said...

salam..depa letak tu sebab tu taste depa..kita tengok ja jangan duk buka lagi la blog tu...itu saja rasa saya :-)

cek chun said...

Ntah la, apa yg seronok pun cek tak tau. Memang lepas tu tak pi dah ke sana, aurat mata daa..

Asyfiqaz :p

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...