Sunday, December 5, 2010

ehh... dah follow ke belum nih..

dek kerana hobi jalan-jalan di blog orang, maka banyaklah komen cek sempat type kat depa. kalau dah terpikat dengan satu-satu blog, maka akan hari-harilah blog tersebut cek jengok. bukan apa, cek suka membaca. dulu pegang buku, sekarang pegang laptop pula :) ada la variety sikit. bila dah penat baca yang tu, cek hop kat yang ni pula. kalau guna buku, mana nak dapat hop-hop ni semua. pakai bacalah buku itu sampai ke akhirnya.

bila dah suka, maka link pon diletakkan la di blog. senang sikit nak tengok sapa yang apdet, sapa yang tidak. dek kerana itulah, kekadang cek terlupa. cek dah follow dia ni ke belum? aahh.. garu kepala sat. nak check dekat dashboard? ohh tidak. sangat banyak blog yang sudah cek follow. jenuh nak mencari.

gara-gara ada link di blog juga lah cek dah terlepas pandang untuk menfollow incik ben ashaari. padahal hari-hari cek buka dan baca dan kekadang mengomen di sana. malu pun ada. incik ben lah orang terawal yang memfollow blog cek. semua gara-gara segmen yang dibuatnya. dan sekarang blog cek berada pada list CONTENG DINDING untuk cekrasala dan SUDU GARPU untuk maifood. terlepas pandang la incik ben. maaflah.

sekarang cek dah apdet link untuk follower cek dan blog yang cek follow. terima kasih kerna sudi follow cek yang tak semengah ini. harap-harap lepas ni, banyak la masa untuk buat blogwalking lagi.

cc: follower bukan jadi impian, tapi kalau dah ada, boleh bikin syiok tuan tanah :)

5 comments:

Unknown said...

eh?? dah follow ke belum ni?? hee.. dah follow dah. (:

jangan lupa ya.. amik :: Surat Cuti ::

ynn said...

pollowwwwwwww...sini...ahakss.;d

cek chun said...

ahakss.. i pollowww

Anonymous said...

salam..huda jalan2 terjah petang kat sini..huda follow yer..



http://hudahazwani.blospot.com/

cek chun said...

tq huda, sila masuk jgn malu2

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...