Thursday, October 28, 2010

akhirnyaaaa!!!!!

setelah lama menanti dan berharap.. akhirnya ada juga. tak payah dah nak tukar line. tak payah dah nak cari spot cantek yang dapat line. tak payah dah nak rasa ralat sebab handphone depa saja yang bunyik. tak payah..tak payah..

tujuh tahun woo menunggu. kalau nak dapat coverage, kena berada di bangunan yang paling tinggi. kat sini tingkat empat la. owhh..payah bebeno. baik shut off saja. tak payah pening kepala. payah sunggoh bila tak ada line ni. ada kecemasan macam mana? tak ke kena beli dua handphone.


mula dulu line apa pon tak da. kemudian digi datang dengan full coverage. dipacak nya tiang pemancar selang beberapa blok saja. habis semua tukar ke line digi. kemudian maxis pula datang. owhh..seronok sekejap rasa di hati. handphone sudah boleh guna. yang ke digi pon sudah beralih arah.


ini baru kejap tadi tetiba BB berbunyi. uittttt!!! ada line ke celcom. aahh laaa.. wahhh.. (kenyeh sampai telinga) orang lain tak tahu lagi ni. semua dah balik. besok tunggu reaksi depa.



 walaupon kat modem tu tulih E saja, tu pon dah syukur. harap-harap pasni dapat la 3G++ ..



nota tangan : first posting from my workplace. yeahhh.. i like :D 

3 comments:

suri solehah said...

ishh ni kira u dah derhaka pada aku yang jd duta DG Bb nih...huhu..idup dg

CIK TOM said...

hehe..tahniah dpt coverage..pasni leh la update entry selalu ye ;)

cek chun said...

suri, sib bek aku tak bli DG.dok ingat nak tuko dah nex year nih.

tom, hehehe.. boleh sajaa

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...