Friday, February 4, 2011

Warcraft?? Mario brothers? Final fantasy? Ni jugak yang best nya

Dalam jutaan games dalam komputer, yang ni juga jadi pilihan. Hidden stuff. Cari benda tersembunyi. Ya cek tau. Tak mencabar. Tak ada tembak-tembak. Tapi eery spooky sound tetap ada. Volume tetap kena kontrol. Nak cari pasal pasang sound kuat-kuat malam macam ni!!

Bila dah puas sengkang mata mencari barang, kena la pula solve the puzzle. Baru boleh dapat hidden object untuk digunakan semasa cubaan menyelamatkan diri dari pulau ini.

Main games ni cuma merupakan salah satu cara untuk cek stimulate balik otak yang dah tepu dengan marking papers budak-budak. Cek juga suka pasang earphone dan nyanyi kuat-kuat sorang diri. Dengar lagu merdu dari sound system ipod touch yang sangatlah tip top pun sudah memadai.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Fairy said...

minat kita sama la...cri brg tersembunyi tu..sgt2 mencabar.. tu la ubat saya if tak dpt tido mlm :)

Unknown said...

sy lak x minat cari benda2 trsmbunyi...mls nak fikir sbnrnya...hehe

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...