Thursday, February 3, 2011

Kalau hari-hari macam ni kan bagusssss

Macam tak percaya bila masuk highway tadi. Lengang sunggoh. Semua orang bercuti ke arah selatan gamaknya. Tol utara pun lenggang ni. Smooth sailing saja.

Bila sampai kampung ja, line pun bertukar la. Blackberry pun jadi EDGE. Digi sipi-sipi bahasa. Kejap ada, kejap hilang ntah kemana. Sakit dada tunggu depan laptop. Semalam dah jantung jatuh, hari ni dan 3 hari seterusnya, giliran dada pula senak.

Hanya mampu menaip di handphone saja. Kemudian tunggu dan tunggu sambil berharap bila SEND, maka akan keluarlah post di blog.

Maka dengan ini segala blogwalking terpaksa di hold dulu. Maaf ya.. Bukan salah ibu mengandung. Salahkan celcom dan DG yang iklan saja lebih dari realiti.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

Unknown said...

balik kg kat mana tu cek chun?:)

suri solehah said...

haha mai..
nape you tak berhenti sat..landing atas jalan tu...tiba2 je i rasa nak balik penang semula.huhu..rindunya aku tak sg batu..

Solihin Zubir said...

haha.. bandaraya aloq staq pon cam org mati ja marin...
star parade plak tutup.. gila toi..
nmpk sgt kaum cina yg berkuasa..

cek chun said...

Nieza, 8km dari alor star, tepi main road. Macam tu pun line boleh tak klea..sigh

Da,rasa nak nitik ayaq mata tengok jln klea. Gelak besaq dlm keta.

Solihin, time ni baru kita perasan kan.nak bli brg mentah pun payah.

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...