last two weeks, dia dah start buat perangai. bila tanya pada kengkawan, memang dorang pun punya masalah serupa. penat mengadu kat twitter, yer Digi got its own twitter - DiGi_Telco - untuk sapa-sapa yang nak follow. bila aku mengadu pasal coverage, sikit pun dia tak tercuit nak reply. kasi sarcastic remarks pun tak jalan. bila ada orang puji, bukan main dia retwit. memang dasar!
bila emel pulak, macam-macam pulak cengkadak kena hantar info bagai. tapi memang dorang reply a day after. kira bagus la customer service ni. jadi cara paling mudah, telefon je la. cakap dalam 10 minit, dia suruh reinstall broadband. dok jadi macam tu gak. last-last aku suruh pakat ramai-ramai call digi centre.
tu cerita lepas. tu pasal blog tak berapdet lama. nak blogwalking pun tak boleh. boleh baca jer tak boleh komen. memang sakit jiwa. ni nyaris nak pi terminate. tetiba semalam coverage clear seperti biasa.
motif gambar: kau tak puasa ke budak?... iskkkk
3 comments:
laju sangat kot sampai dua post serentak kluaq ni ha?hahaha...
P1cares kat twitter terbaik...tulih je ada prob apa trus dia tnya blik..xcya leh test..haha
hahahahah :p
digi patut bangga punya customer macam aku nih. hampeh tul customer service.
okeylah tu..tak sia2 aku jd duta dg hehe...yg celcom punya lg best..i amik yg 5 gig..bila exceed qota 5g...mulalah slow tahap siput sedut yg sakit..huhu,,,apalah msia punya sistem..masa aku duk us dulu internet lagu je
Post a Comment