Thursday, September 9, 2010

Aishah : Pulanglah (HQ Audio)

Time nak raya jer mesti aku layan lagu ni. sangat menyentuh hati dengan suara Aishah yang mendayu-dayu itu. lagu yang sedih tapi aku tetap suka. cinta yang dah lama, hancur lebur macam tu jer sebab difitnah. sian kan. hopefully tak kena mengena la dengan sapa-sapa yang aku kenal. siann..

lagu jer sedih tapi aku dengaq dengan hati yang gembira. mood raya mesti sampai punyalah bila dengaq lagu ni. dari dulu aku suka sora Esah ni. time dia dengan Fan Club lagi la rock. sora Esah sangat power.

selamat aidil fitri maaf zahir batin kepada kawan-kawan yang setia membaca blog aku nih, silent readers, blog jalan dan blog lompat (blog walking n hopping) para pengkomen dan sesapa saja yang terklik ke blog ni dan maifood. sokongan kalian sangat aku hargai.

tak sampai setahun jagong pon aku memblog ni. tengs a lots to cikmat yang ajar ilmu memblogging. seronok pula rasanya. menjadi cebisan kecil dari otai-otai bloggers yang hebat-hebat sokmo. tu pon aku dah puas :) aku masak sempoi ja. kalau boleh tu nak short cut kan lagi step n ingredients. bila ada feedback dari kawan-kawan yang dah try resepi, syiok plak aku rasa. tu jer aku mampu beri. leh kita sama-sama cuba dan bagi makan orang tersayang :)

enjoy d song :)

0 comments:

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...