Saturday, June 26, 2010

jari jariku saket semuaaaa


Tengah elok nk on lappy..tetiba tangan kanan krem. Terkulai kesakitan.aku dah cuak. Jadi pepe sapa nak tolong aku nihhh. Pusing lagi tangan, lagi saket. Kendian rasa lengoh yg amat sangat :((

Mujoq tingat balm CNI ehsan adik aku,tom. 1 keja lak nk godek cari balm tu disaat kesakitan macam ni.huhuhu.mujoq ada dlm rak depan mata je.aku lumoq tak hengat. Punya la banyak krim tu aku sapu. Bau je kuat.tapi tak rasa papa.

Setau aku, minyak panas ni work in 1 way. Kalo saket, lumoq la byk mana pon,tetap tak kan rasa hangat @ panaih punya. Kalo tak saket n gatai2 p lumoq..haaaa siap la ko. Aku dh terai. Punyala pijar pewot aku masa tu. Sesaja je nak tes minyak panaih aruah tok. Basoh ngan ayaq sejuk pon tak jadi apa. Panaih panaih panaih jer aku rasa.pastu tobat aku tak wat dah keja weng camtu.hehehe

dekat sejam baru tangan ok sket. suda boleh cet ngan jayanya..hehe.. budak2 tu boleh plak dok bahan tangan aku nih. kuang asam nyer member.takpa2.. ari ni ari hampa..

0 comments:

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...