Wednesday, July 14, 2010

owh how i loathe chocolate

camna la leh tak gemar coklat nih. coklat tu kan bes. sedap, nyaman. menarik. enak. creamy. rich. sejak dari azali tak brapa minat choklat ni. tapi kek coklat, milkshake coklat, ice cream choc leh plak aku makan..mushkil kejap...

ada pon dalam duniya ni, cuma 2 coklat ni saja aku lalu. tu pon bukan beli kat sini.mahai sey. kalo p langkawi jer baru aku mam coklat2 nih. kirim kat kawan2. tu pon ada sekali tuh coklat tu teruih expired!!! punya la aku tak sentoh. padahal bli dalam 3 keping kot.. hehehe
bounty ni dalamnya ada nyoq or kelapa parut yer. sangat lemak berkrim disukai ramai. coklatnya nipis je. bak kata kak sal yg baru pekena menda alah nih - sedap hingga terpejam mata kejap ;)

ritter sport ni plak aku ske sebab ada banyak kekacang. penoh dalam tu. ada macam macam perasa dan kekacang. my feberet white choc wit hazelnut. tengokla coklat kat bawah nih.. penoh ngan kekacang.. enjoy the picha.. ehsan mr google :D

1 comments:

Anatasia said...

woi mana hang dapat ritter sport kegemaran aku nihhh... sapa nak p langkawi... nak pesan...

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...