Sunday, June 9, 2013

wassup!!!!

OMG! cukup setahun no update. kesiannya kat blog ni. sapu sikit sawang, mop sikit lantai berdebu. diam aku masih ada. caught up with the twitter fever, pastu istagram pula. last nya blogs aku lupa. heh

1. I'm a year older this month. got married. yeayy!! got instant family. double yeay!!!

2. Pindah to a far place yang tadak malls. boo! sian kat aku tau. no lepaking at coffee joints, no manipedi, no cinema, no nothing. ok lah aku over react.

3. My workplace is amazing! cool friends. nice enviroment. suka.suka.suka.

4. New places to explore. My findings amaze me sometimes. mujoq aku senang blend in with the surrounding. no, i'm not a chamelion but trying to be one.

5. Hey i can live without no 2!! (syabas betey).

6. Blog dah update! yeay!!

1 comments:

Unknown said...

lamanya ngko tak update blog.. dah bebuah dah limau belakang rumah aku.. hihihi..


Ikhlas,
Arieon.my

notis pendek saja

semua kandungan merupakan luahan rasa cek yang tak seberapa. kalau ada yang cek cedok saja, insyaallah akan diletakkan link atau url tempat kopipes dijalankan.

gambar adalah milik persendirian. lagipun bukan cun mana pun kalau korang nak ambik. kalau berkenan jugak, sila la buat link ke blog cek noo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...